Produkty w grupie Olej przekładniowy
Olej przekładniowy, znany również jako płyn przekładniowy, jest specjalistycznym środkiem smarnym stosowanym w różnego rodzaju automatycznych i ręcznych skrzyniach biegów. Odgrywa kluczową rolę w zapewnianiu płynnego i wydajnego działania układu przeniesienia napędu pojazdu poprzez zmniejszenie tarcia między ruchomymi częściami, zapewnienie chłodzenia i ochronę przed zużyciem i korozją. Olej ten, opracowany specjalnie z myślą o wyjątkowych wymaganiach skrzyń biegów, pomaga zoptymalizować wydajność zmiany biegów, poprawić oszczędność paliwa i przedłużyć żywotność przekładni. Regularna konserwacja, w tym sprawdzanie i wymiana oleju przekładniowego zgodnie z zaleceniami producenta, jest niezbędna do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania i trwałości układu przeniesienia napędu.
Pojemność [litr] | 1 |
Rodzaj połączenia | Butelka |
Olej | HC olej syntetyczny (krakowany hydro) |
Zalecenie producenta oleju |
Ford M2C922-A1/924-A
DTFR 13C150 DTFR 13C170 Dexron IIIH Volvo 97341 GM 9986195 MB 235.71 14C/16L/16R/17C/20 25B Ford M2C195-A/202-B Ford M2C938-A G 052 162/052 990 G 055 025 Honda Z1 Hyundai SP-II/III LT-71141 MAN 339 V1/V2/Z11/Z3 MB 236.6/236.10 Mercon/Mercon V Toyota T-IV/JWS 3309 Voith 55.6335 Voith 55.6336 ZF 04D/02F/11B/14B/ DTFR 13C110 |
Klasa lepkości SAE | ATF |
Specyfikacja |
Allison C-4
TES 295 ATF +3/+4 TES 389 |
22,77 zł
08.07.2025
Specyfikacja |
Chrysler ATF+3/+4
MERCON Mercon LV Aisin JWS 3309/3324 Allison-C3/C4 |
Zalecenie producenta oleju |
Honda ATF-Z1
Mitsubishi SP-III GM DEXRON VI Hyundai/Kia SP-IV Voith 55.6335.XX Volvo 1161540 Daihatsu ATF D-II/ Fiat Typ IV Ford M2C138-CJ/166-H Ford M2C922-A1/924-A G 052 025/055/162 G 052 990 G 053 025 G 055 025/162/540 G 055 162 Jaguar ATF 3403 Mazda M-V/FZ/3317 MB 236./236.41 Porsche ATF 3403 Suzuki ATF 3309/3314 Suzuki ATF 3317/2326 Volvo 97335/97340 ZF 4HP 20 ZF 5HP 18FL/19FL/24A ZF TE-ML 05L/09/11A ZF TE-ML 21L DTFR 13C100 DTFR 13C120 DTFR 13C140 DTFR 13C150 DTFR 13C170 DTFR 38B100 |
Pojemność [litr] | 1 |
Rodzaj połączenia | Butelka |
Olej | HC olej syntetyczny (krakowany hydro) |
Klasa lepkości SAE | ATF |
31,91 zł
08.07.2025
Pojemność [litr] | 1 |
Rodzaj połączenia | Butelka |
Klasa lepkości SAE | ATF |
Zalecenie producenta oleju |
DTFR 13C100
DTFR 13C140 DTFR 13C170 Volvo 97341 Voith 55.6335 CAT TO-2 09AB/11A/11B/14A/17C Dexron IIIH/IIIG/IID Ford M2C-138CJ/-166H MAN 339 V1/Z1 MB 236.5/236.6 ZF TE-ML 02F/03D/04D |
Specyfikacja |
Allison C-4
TES-389 |
Olej | Olej mineralny |
32,12 zł
08.07.2025
Zalecenie producenta oleju |
Honda ATF-Z1
G 052 990 DTFR 13C100 DTFR 13C120 DTFR 13C140 DTFR 13C170 DTFR 38B100 LT-71141 Voith 55.6335 DTFR 13C110 14A/14B/16L/17 BMW 7045E/LA2634 G 052 025/055 025 GM Dexron IID/IIIH MAN 339 V1/V2/Z1/Z2 MB 236.5/6/10 Volvo 97340/97341 VW G052 162 ZF TE-ML 03D/04D/11B |
Pojemność [litr] | 1 |
Rodzaj połączenia | Butelka |
Olej | HC olej syntetyczny (krakowany hydro) |
Klasa lepkości SAE | ATF |
Specyfikacja |
Allison C-4
ATF +3/+4 JWS 3309 T-IV/T-III |
38,12 zł
08.07.2025
Specyfikacja |
Chrysler ATF+3/+4
MERCON Mercon LV Aisin JWS 3309/3324 Allison-C3/C4 |
Zalecenie producenta oleju |
Honda ATF-Z1
Mitsubishi SP-III GM DEXRON VI Hyundai/Kia SP-IV Voith 55.6335.XX Volvo 1161540 Daihatsu ATF D-II/ Fiat Typ IV Ford M2C138-CJ/166-H Ford M2C922-A1/924-A G 052 025/055/162 G 052 990 G 053 025 G 055 025/162/540 G 055 162 Jaguar ATF 3403 Mazda M-V/FZ/3317 MB 236./236.41 Porsche ATF 3403 Suzuki ATF 3309/3314 Suzuki ATF 3317/2326 Volvo 97335/97340 ZF 4HP 20 ZF 5HP 18FL/19FL/24A ZF TE-ML 05L/09/11A ZF TE-ML 21L DTFR 13C100 DTFR 13C120 DTFR 13C140 DTFR 13C150 DTFR 13C170 DTFR 38B100 |
Olej | HC olej syntetyczny (krakowany hydro) |
Klasa lepkości SAE | ATF |
Pojemność [litr] | 5 |
Rodzaj połączenia | Kanister |
130,56 zł
08.07.2025
Specyfikacja |
Chrysler ATF+3/+4
MERCON Mercon LV Aisin JWS 3309/3324 Allison-C3/C4 |
Zalecenie producenta oleju |
Honda ATF-Z1
Mitsubishi SP-III GM DEXRON VI Hyundai/Kia SP-IV Voith 55.6335.XX Volvo 1161540 Daihatsu ATF D-II/ Fiat Typ IV Ford M2C138-CJ/166-H Ford M2C922-A1/924-A G 052 025/055/162 G 052 990 G 053 025 G 055 025/162/540 G 055 162 Jaguar ATF 3403 Mazda M-V/FZ/3317 MB 236./236.41 Porsche ATF 3403 Suzuki ATF 3309/3314 Suzuki ATF 3317/2326 Volvo 97335/97340 ZF 4HP 20 ZF 5HP 18FL/19FL/24A ZF TE-ML 05L/09/11A ZF TE-ML 21L DTFR 13C100 DTFR 13C120 DTFR 13C140 DTFR 13C150 DTFR 13C170 DTFR 38B100 |
Olej | HC olej syntetyczny (krakowany hydro) |
Klasa lepkości SAE | ATF |
Pojemność [litr] | 20 |
Rodzaj połączenia | Bańka |
467,19 zł
08.07.2025
Klasa lepkości SAE | ATF |
Zalecenie producenta oleju |
DTFR 13C100
DTFR 13C140 DTFR 13C170 Volvo 97341 Voith 55.6335 CAT TO-2 09AB/11A/11B/14A/17C Dexron IIIH/IIIG/IID Ford M2C-138CJ/-166H MAN 339 V1/Z1 MB 236.5/236.6 ZF TE-ML 02F/03D/04D |
Pojemność [litr] | 20 |
Rodzaj połączenia | Bańka |
Specyfikacja |
Allison C-4
TES-389 |
Olej | Olej mineralny |
482,75 zł
08.07.2025
Olej | HC olej syntetyczny (krakowany hydro) |
Zalecenie producenta oleju |
Ford M2C922-A1/924-A
DTFR 13C150 DTFR 13C170 Dexron IIIH Volvo 97341 GM 9986195 MB 235.71 14C/16L/16R/17C/20 25B Ford M2C195-A/202-B Ford M2C938-A G 052 162/052 990 G 055 025 Honda Z1 Hyundai SP-II/III LT-71141 MAN 339 V1/V2/Z11/Z3 MB 236.6/236.10 Mercon/Mercon V Toyota T-IV/JWS 3309 Voith 55.6335 Voith 55.6336 ZF 04D/02F/11B/14B/ DTFR 13C110 |
Klasa lepkości SAE | ATF |
Pojemność [litr] | 20 |
Rodzaj połączenia | Bańka |
Specyfikacja |
Allison C-4
TES 295 ATF +3/+4 TES 389 |
506,78 zł
08.07.2025
Zalecenie producenta oleju |
Honda ATF-Z1
G 052 990 DTFR 13C100 DTFR 13C120 DTFR 13C140 DTFR 13C170 DTFR 38B100 LT-71141 Voith 55.6335 DTFR 13C110 14A/14B/16L/17 BMW 7045E/LA2634 G 052 025/055 025 GM Dexron IID/IIIH MAN 339 V1/V2/Z1/Z2 MB 236.5/6/10 Volvo 97340/97341 VW G052 162 ZF TE-ML 03D/04D/11B |
Olej | HC olej syntetyczny (krakowany hydro) |
Klasa lepkości SAE | ATF |
Specyfikacja |
Allison C-4
ATF +3/+4 JWS 3309 T-IV/T-III |
Pojemność [litr] | 60 |
Rodzaj połączenia | Beczka |
1 949,39 zł
08.07.2025
Produkt niedostępny w wybranej ilości