Produkty w grupie Uszczelka, tuleja cylindra
Pierścień O-ring tulei cylindra to mały, ale kluczowy element stosowany w konstrukcji silnika. Służy jako urządzenie uszczelniające w tulei cylindra, która jest częścią bloku silnika, w której tłoki poruszają się w górę i w dół. Pierścień typu O-ring jest zwykle wykonany z wytrzymałej gumy lub elastomeru i ma na celu utworzenie szczelnego uszczelnienia pomiędzy tuleją cylindra a blokiem silnika. Uszczelnienie to jest niezbędne do utrzymania właściwej kompresji w komorze spalania, zapobiegając wyciekom powietrza lub płynów silnikowych.
Podczas pracy O-ring pomaga zapewnić wydajną pracę silnika, zatrzymując gazy i płyny pod wysokim ciśnieniem powstające podczas procesu spalania. Pomaga także zapobiegać mieszaniu się płynu chłodzącego i oleju z gazami spalinowymi. Pierścień O-ring tulei cylindra odgrywa znaczącą rolę w zapobieganiu uszkodzeniom silnika i utrzymaniu optymalnej wydajności silnika. Jest istotnym elementem złożonego mechanizmu silników samochodowych, przyczyniając się do ich niezawodności i trwałości.
Grubość [mm] | 1.5 |
Kształt | Oring |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 101 |
9,40 zł
09.07.2025
Grubość [mm] | 1.5 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 112 |
Kolor | Czarny |
9,45 zł
09.07.2025
Kształt | Oring |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Grubość [mm] | 1.25 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 79.7 |
Liczba pierścieni uszczelniających | 4 |
11,70 zł
08.07.2025
Produkt niedostępny w wybranej ilości