Znak towarowy
Klasa jakości
Grubość [mm]
Kształt

Produkty w grupie Uszczelka, tuleja cylindra

Pierścień O-ring tulei cylindra to mały, ale kluczowy element stosowany w konstrukcji silnika. Służy jako urządzenie uszczelniające w tulei cylindra, która jest częścią bloku silnika, w której tłoki poruszają się w górę i w dół. Pierścień typu O-ring jest zwykle wykonany z wytrzymałej gumy lub elastomeru i ma na celu utworzenie szczelnego uszczelnienia pomiędzy tuleją cylindra a blokiem silnika. Uszczelnienie to jest niezbędne do utrzymania właściwej kompresji w komorze spalania, zapobiegając wyciekom powietrza lub płynów silnikowych.

Podczas pracy O-ring pomaga zapewnić wydajną pracę silnika, zatrzymując gazy i płyny pod wysokim ciśnieniem powstające podczas procesu spalania. Pomaga także zapobiegać mieszaniu się płynu chłodzącego i oleju z gazami spalinowymi. Pierścień O-ring tulei cylindra odgrywa znaczącą rolę w zapobieganiu uszkodzeniom silnika i utrzymaniu optymalnej wydajności silnika. Jest istotnym elementem złożonego mechanizmu silników samochodowych, przyczyniając się do ich niezawodności i trwałości.

2 wyników
TOPRAN Uszczelka, tuleja cylindra 100 145
Ekonomiczny Ekonomiczny
Grubość [mm] 1.5
Kształt Oring
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 101

9,40 zł

09.07.2025

Dostępność 9
OE Germany Uszczelka, tuleja cylindra 04 0111 226000
Średnia Średnia
Grubość [mm] 1.5
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 112
Kolor Czarny

9,45 zł

09.07.2025

Dostępność 8